Wednesday, February 23, 2011

BZ like a BEE

      Alamak....BZnya x terkata. Minggu sbelum, sibuk ngan latihan sukan. Minggu lepas plak, sukaneka Thp 1, Ahad, sukan tahunan plak... X cuti plak tu hari Isnin....huhu. Penat, memang penat, semua org penat.  Rasa mcm x cukup rehat. This week plak...ehem, ehem.......try tido awal 2, 3 hari. Tp biasa la........letak kpala je, slalunya memang lena. Letak jek, lena......tu anugerah Allah bagi tu. Bukan semua org leh dapat.
           Hujung minggu ni plak ada Khemah Ibadah Thn 6 di Pusat Rakan Muda, Kampar. Anak bujang yg tahun 6 terlibat.......saya kena tidur the 1st nite........tp x kesah, sume 'geng'. So janji jumaat malam nak g isi perut kat restoran or kedai or apa2 ajelah........berkaitan ngan ROTI. Hrmm.......ni, my FAV. 1st tme nak g ni...janji ada sorang 'sahabat' ni nak bawak kita orang. Katanya siap ada roti twin tower lagi. Kalu sedap, nxt tme mesti bawa famili g..... G ramai2 ngan sahabat2 mesti best........ye la, lama x kluar makan2 ngan sahabat2. Mesti havoc nyer ngan mcm2 criter dan ragam.
Ops lupa nak g tau, on Wednsday, PENGARAH, Jab Pel Neg Perak singgah ke skolah lawat kita orang....so, saya antara yang 'bertuah' sbb Tuan Pengarah sudi (sbenarnya dia minta) tengok buku rekod yang sparuh siap.......kakakaka. Apa2 pun sbb saya ni memang maintain senyum dan cun slalu, (prasan lebih) bila Tuan Pengarah tengok saya je, dah tentu 'sejuuukkk' hati dia.........then bila tengok buku rekod, buka je buku terpampang gambar besar 'love Rasulullah' yang saya lukis sndiri smpena Maulidur Rasul.......pastu Tuan Pengarah dengan senang hati, belek2 buku rekod saya yang cantik (memang betul pun...x kisah la kalu nak kata prasan pun), siap ada border bunga handmade lagi.......smpai buku rekod yang sparuh siap pun tuan pengarah x tanya. Apa yang saya dpt ialah : ........jeng, jeng, jeng......his SIGNATURE !!!  Alhamdulillah....bulat mata BOSS saya (sori bos)....lngsung saya terlupa nak hulur buku pelawat bilik akses utk di tandatangani. (Nanti saya scan and copy paste kat buku pelawat...huhu). Bukti niihhh
Taaraaa...........

.

No comments:

Post a Comment