Friday, April 13, 2012

Gara-gara Program Sekolah Penyayang

                     Ni satu lagi....program yang disuruh guru2 melaksanakan di sekolah. Macam2....siap mesti ada pelancaran lagi. Kebanyakan sekolah mungkin dah buat roket pelancar....manakala sekolah saya hari Isnin ni baru nak buh tapak pelancar.
Tokeh Program ni ialah sahabat saya, Pn Salmah (selepas ni akan guna nama Salomah aje...hehe). Perancang gimik (tak gimik dah pun sbb saya nak bocorkan kat sini) ialah Noordina (Dinasor) dan saya sendiri. Ni la hasil perancangan kita orang. Last2 sume bawa balik ke rumah saya.

Ni kojo den lopeh maghrib tadi.....menggergaji batang kayu
Ini plastesin Salomah beli....1 Malaysia nampak gaya warnanya

Sempena nama Salomah

Letakkan kayu yang dah dipotong, sendalkan ngan plastesin yang tak brapa cukup tu
tutup plastesin ngan batu2 agak sedang

tambah atasnya ngan batu2 kecil....ni nak buat invoice batuan plak

lekatkan papan pada batang tadi

lekatkan pulak LOVE pada tiang atas papan tadi

Siap dah pelancar hari Isnin ni
                   Puan Salomah, saya dah tak ada idea dah ni macam mana nak menampal wording2 tu.....letih dan ngantuk. Esok nak g TUDM pulak.....open karnival, bawa anak2. 
Hrmmm...keje2 camni pun cek e gu la jugakkkkk...!!!!

No comments:

Post a Comment