Saturday, January 1, 2011

~ Kenali Saya ~

Saya seorang perempuan, isteri dan ibu kepada 4 orang cahaya mata yang berusia antara 9 hingga 19 tahun. Saya selalu di kategori sebagai seorang yang agak pendiam, pemalu, lemah lembut, manja dan agak sombong jika pertama kali orang melihat saya tanpa menegur. (sumber ni dari kawan-kawan....sbb saya suka bertanya pandangan pertama mereka terhadap saya)
Jika sudah mengenali saya, mereka akan kata, saya ni bukanlah pendiam sangat (pendiam bg yang saya x kenal), pemalu...tengok tempatlaaa....lemah lembut (prasan lak saya), tatak sombong sbb ipoh mali, mudah berurusan, menyenangkan, berani, berstamina (betul, betul), berterus terang, kelakar dan kadang kala outspoken (itu jika saya dah simpan lama, dan bila geram...tp tengok gak orang yang saya nak "bagi" tu...heh)
Kebanyakan kawan saya time skolah dulu lelaki, sbb depa ni slalunya x kutuk blakang2. Saya bukanlah seorang yang suka berkawan atau kluar rumah in groups. Cukuplah sekadar 2 atau 3 orang....lebih mudah.
Saya berkawan dgn semua org, tp bersahabat dgn beberapa org je. Sblum kawin dulu, saya ada beberapa teman lelaki untuk saya 'browse' buat pilihan....hehe. Bila dah kawin, saya dah x 'browse' lagi sbb saya sedar batasan saya sbagai istri dan ibu...walaupun ada juga dalam tempoh perkahwinan saya dan 'Mod' (panggilan yg saya akan gunakan dlm blog saya merujuk kepada suami saya) ada juga 5, 6 org yang cuba2 'google' saya. Tp x la semua saya ceritakan pada Mod. Nanti dia akan kata saya prasan dan cari publisiti....(walaupn sebenarnya dia lagi prasan dari saya).....lagi pn saya x nak hubungan kami berdua terganggu....ye tak?

No comments:

Post a Comment