Tuesday, January 24, 2012

Bilik 727, Wad 3B - 22 to 24 Januari 2012

Di wad 3B, bilik 727 inilah saya menghabiskan masa saya dengan tidur, tengok tv....kdg2 tv tengok saya pun ada, bertenet, membaca, makan (menambah kilograms), mandi (maaf cakap, sekali sehari je sbb sejuk dan x berpeluh pun). Dah x tau buat apa, kebanyakan masa saya memang tidur. Mgkin sbb ubat pun iye kut menyebabkan saya rasa dizzy dan sleepy.

bilik 727
                 Ni sarapan saya, jgn betul kan kepala anda, tah knapa gambar x mau melintang.....


                     Pepagi ahad, dr Hasral dtg melawat dn menerangkan result darah saya yg hmpir perfect tu. Semakin bnyak saya derma darah, semakin perfect resultnya.....hehe. Dr Hasral kata, kalau ok, ptg2 nanti boleh balik, tp kena tunggu pakar tulang dtg.

                   
                    Tgh hari, dr Vishva, pakar tulang pnya turn. Da check pgerakan tgn saya, dr bagi 2 das jab di bahagian belikat...1 bius, 1 lg ubat. Menurut dr Vishva, result MRI sya actualy x brapa memberangsangkan berbanding keadaan sebenar diri saya.......Am looked more gorgeous.....hahaha. Nampak sya lebih ok dr result. Lepas jab, dr Vishva akan observed utk 48 hours.....with ice pad every 6 hours kat belikat. Means lg 2 ari la kena stay kt spital
.
result MRI



korang pandai ke tengok? Saya pandai......stakat "tengok" apa susahnya

Makan tengah hari plak
                So far, sakit tu memang bnyak kurang, tp just masih x mau ilang je lg. Time kat spital ni adala beberapa sahabat dtg ziarah sambil bawa stok bekalan untuk saya :

 
Fm kak ida & Een
Fm Zie ~ home made u
Haa.....yg ni plak, bekalan utk saya time discharge. Wil continue dgn physio 6 session b4 jumpa dr Vishva on the 11th of February.
macam2 ada

No comments:

Post a Comment