Thursday, September 29, 2011

Khamis yang mendung

Jam 1.30 ptg, baru habis fisio kali yang ke 3. En Helmi agen insuran ING mengunjungi saya bertanyakan khabar sambil membawa 'buah mulut'.....hrmm, mana nak cari agen insuran mcm nii.....(En Farid, boss besar MINDRACE sila take note ye...boleh smbung contract lg mcam ni pnya servis...hehe)
brown bread toasted ~ macam nak makan 5 orang 
Macam2 yang kami bualkan. Sebaik saja En Helmi balik, saya baru nak lunch : nasi goreng made in hospital.  

Nasi goreng yang sedap.....1st time dapat habiskan sepinggan
 Makan, then sembahyang zohor....sahabat baik saya, Azhar dan wife nya pn kunjung tiba membawa :

buah mulut dari Azhar dan Zai
Dah g tau dah x yah bawa apa2....ni la namanya "org berbudi, kta berbahasa, org memberi, kita merasa" ye tak? Saya dah bagi tau banyak kali pada azhar supaya ambik insuran + medical card utk plindungan diri jika apa2 terjadi. Ye la, kita sakit ni bukan ada tanda2...tup, tup sakit. Seblum ni, saya memang syorkan Prudential tp bila saya kaji2 balik benefitnya...baikla join ING. Smentara depa ni ada, saya pn call En Helmi. Agen yang berwibawa tu pn datang menemui sahabat2 saya ni utk beri penerangan ringkas. Tambahan pula, zai ada sedikit problem kesihatan...maka baikla cepat2. Di pendekkan cite, En Helmi akan memberi penerangan yang lebih jelas kepada mereka bdua ni (bukan kat hospital...hehe). Jadi En Helmi ni pn x kisahlah kat mana depa leh duduk bersembang hal insuran ni, kat rumah depa boleh, kat kdai kopi boleh, kat kdai mamak boleh....Alih2 yang depa ni pilih tempat perjumpaan dgan agen insuran ni kat rumah saya......dengan alasan, "kita orang x raya lagi rumah akak"....hamboi hamboi hamboi........
Heh...ada akak kisah? Mai la adik2 ooiii......
promote
Tajuk cite saya yang kat atas tu sebenarnya......hati saya yang 'mendung'....huhu

No comments:

Post a Comment