Wednesday, September 28, 2011

Ziarah Sahabat

Khamis, 29 September 2011, 10 am.
Heh...still in t hospital.  Tunggu nak g fisio for t 3rd round.
Doktor da bagi tahu saya boleh balik esok petang. Saya perlu lagi menjalani sesi fisio sebanyak 5 kali. Smalam 2 round sudah, hari ini another 2, esok pagi sekali lagi...baru leh discharge.
Smalam, awalnya saya dah lena....kul 10 malam dah x sedar. Bangun hampir jam 2 baru solat isya'......
Pagi ni, sahabat saya Ziela Malik datang (hehe..bukan Zila Bakarin eh). Hampir 45 minit Zie meluangkan masa bersama saya siap bawa :
CHOCOLATES....yummy!!! my FAV
Macam2 yg kami sembangkan, hal kerja yang makin membebankan dan membosankan, hal anak2...siap sembang nak buka bisness tuhh.....kalaulah....itu, ini, begitu, begini......hahaha. Apa2 pun thanks kpd sahabat2 yang meluangkan masa melawat saya di hspital, kurang2nya x la saya sunyi btemankan tv, telefon dan laptop je.
Hrmm...dah masuk hari ke 3 saya kat hspital....rasa bosan pn melanda. Tp yang best, saya x perlu nak tension tengok perangai anak2 murid kat sekolah dan x perlu kuar suara hi pic..(kira2 bg kotak suara berehat). Yg x best pulak....teman tidur saya x de (hehe...miss u la MOD) 
Tp 1 je....saya bukanlah jenis yang suka dok diam tanpa berbuat apa2....ni, keje saya duduk ngadap laptop, baca majalah (dah khatam pun), baca buku, tengok tv, tengok handset (ym & msg ngan kengkawan), baring, tido, makan, minum ke bilik ayor. Huiiii mcam ni, mau gumuksss. Mod ngan anak2 dtg bwa pulak roti, burger, polo (choc berangin tu), kinder bueno la, twiggies....eeeeee.....time masuk ward 55kg, keluar mau 2kg tambah....oii nak turun pnyala payah, nak naik senang je.
Nampak gayanya hari pertama kluar nanti, mesti check penimbang kat umah.....huhuhu. Hpefully TIDAK bertambah ke'berat'an...ahaks.

No comments:

Post a Comment