Wednesday, September 21, 2011

Pusat Kokurikulum Pangkor


Baru2 ni, saya dan 7 orang guru ditugaskan membawa anak2 didik Unit Beruniform ke Pusat Kokurikulum di Pangkor pada 16 hingga 18 September 2011 seramai 78 orang, bergabung plak ngan sk men, so jumlahnya 156 orang.
Antara aktiviti yg dijalnkan di sana antaranya, meniti jambatan gantung, menjejak spora, asas snorkelling, mengapung diri, berkayak, flying fox, wall climbing, jungle tracking dan ikhtiar hidup. Fuhh !!! best giler. Dah 20 tahun saya meninggalkan 'benda2' ni sume. Alhmdulillah saya dapat melakukan semua aktiviti tersebut kecuali snorkelling, apungan diri dan wall climbing....ye lah, saya ni kan "mamarazi"....yg x best nya, gambar sndiri x ada. Kat sini saya letak beberapa keping gambar buat tatapan semua.....

Kami mama VOGUE :
Papa razi......coba cobaan.



 


on the ferry......
bersedia utk aktiviti air
aktiviti ikhtiar hidup : kuih Melaka come2...sbb cikgu yg tolong
fly azhar fly..........

No comments:

Post a Comment