Wednesday, February 1, 2012

20th AnNiVerSary 1992 ~ 2012

Genap 20 tahun kami hidup bersama, waktu susah, waktu senang, waktu suka, duka, pelbagai pristiwa dn hal telah kami tempoh. Pejam celik, dah 20 tahun hidup sebumbung.....melepasi fasa ke tiga hidup berumahtangga. Awal2 lagi sya dah memikirkan hadiah yg sesuai, yg akn diguna oleh Mod. Kalu beli mnyak wangi, cepat habis....nak beli jam, jam Mod pn da ada koleksi, kasut....leceh nk beli, beg atau purse....x dan pergi beli, cincin....pun Mod da ada koleksi. Fikir pnya fikir, sya admitted plak kat hspital. Dan di hospital jugaklah saya dapat ilham, hadiah utk Mod. Saya tetap nk beli cincin, walaupun kebnyakan cincin Mod pun, sya yg belikan. Tp sya akan cari cincin yg rekaannya x ada dlm simpanan Mod. Lg pun, kalu Mod pakai cincin tu, tengok cincin...tentu ingat saya....hahaha.... Cincin yg bermain difikiran saya....bukan saya nk ke kedai p beli pun. Memandangkan saya duk dlm wad d hospital.....masa pn banyak, saya just nak order online je. Dlm hati, takut gak kena tipu...mana tau, order cincin, lesung batu plak yg datang. Cincin yg saya order ni dari web Kedai Emas Nazman di Kuala Krai, Kelantan. Mak aiiii...pnya bnyak cincin, kelabu mata saya. Akhirnya saya memilih yg ini.....cincin batu delima.


Harga yg di letak di web en Nazman boleh tahan...nsib baikla en Nazman ni rajin melayan sya yg sibuk minta kurang sikit harga hingga dpt mencapai harga sepakat kedua belah pihak.....hak pelanggan...hehe.
Dapat je kiriman tu Jumaat lepas, trus sorok dlm almari...Yg Mod plak, dok sorok hadiah saya dlm almari kasut.....tp paling saya ingat, Mod pernah letak hadiah utk saya dlm tong beras....kreatif...kreatif. Ini hadiah Mod utk saya.
1 Feb : sya ada jam tangan baru..!


Aduhaiii...siap beg dan kad lagi..... Trima kasih bukan hnya untuk ini saja, tp untuk segala galanya. Dan Mod pun seronok dpt cincin CUN dari saya. Barakallah.

No comments:

Post a Comment