Thursday, February 2, 2012

Rabbits

Mak Rabbit Hitam saya ni baru aje beranak kembar dua, hampir 2 minggu yang lalu. Mata si anak pun dah celik....comel (baby le katakan). Dua2 putih, dgn sedikit tompok2 hitam. 
Ada cadangan nama nak bagi?
Ni plak Mak Hitam yang dah 4, 5 kali beranak
Petang tadi Mod pi beli kandang baru yang lebih besar sikit....kesian, nak main 'aci kejar' pun sempit.
kandang baru yang lebih selesa
ada 8 ekor semuanya
ni anak betina ngan bapak induk

species Anggora 
Saya memang sukakan haiwan2 ni...dulu masa saya sek rendah dan menengah, macam2 saya bela...ikan dalam aquarium la, tikus putih, arnab, ayam....anak itik....tp selalunya takat baby baby...dah besar x brapa best nak buat main. Tp yg paling best, arnab. Saya siap bawa tidur lagi tanpa pengetahuan mak saya...hehe

No comments:

Post a Comment