Thursday, February 2, 2012

1212

kek indulgance home made by Yanti
Wah.....baru terperasan...betapa cantiknya digit (istilah matematik) di atas sempena 1 Februari 2012 ni. Pepagi lagi siap2 nak pi sekolah, saya memakai jam tangan baru hadiah en suami........hitam itu menawan.
pandai dah Mod mengagak brapa panjang nak kerat tali jam....ngam, ngam.
pandangan jarak dekat
Sebut pasal jam ni, teringat time dulu-dulu. Pada masa dahulu, saya x lah pakai jam mahal-mahal, yg pertama sebab pada saya, kalu stakat nak tengok masa jam berapa hengget pun ok. Lebih baik jam murah, tapi kita menepati masa. Pakai jam mahal ribu skali pun, kalau x reti nak menepati masa baik x payah. Yg kedua, sebab saya selalu cuai, jika saya singgah sembahyang kat mana-mana, insyaAllah, jam tu akan saya 'sedekah' kan kat tempat tu. Jadi, kalu saya beli jam 10 hengget pun, x kisahlah kan.
         Pada tahun 2007, Mod telah menghadiahkan saya sebuah jam jenama Guess berharga lebih kurang RM800.00. Itulah pertama kali saya pakai jam mahal......oooo, agak sukar juga menjaga ingatan saya ni supaya saya tidak meninggalkan jam merata-rata.... Pernah sekali tu, saya tersalah letak di rumah, dua tiga hari saya memikirkannya....terasa bersalah sangat masa tu. Nasib baik jumpa kembali. Sejak itu, saya sangat berhati-hati. Jika saya singgah sembahyang di mana-mana R&R saya pastikan akan masuk kan jam tangan ke dalam handbag.
Mod pulak dengan cincin delimanya......nin diaaaaa....

pakai cincin sambil petik gitar


No comments:

Post a Comment